決済用クレジットカード変更できないのです


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2001-2-13 00:10:47 なおなお

digiweb歴3年のなおなおといいます。
藁をもすがる想いでこのBBSに書き込ませていただいております。
昨年秋、digiwebへの支払いを行っていたカードを解約した関係上、
account managerで変更を行おうとしてきたのですが、なぜか番号が変わらず、
挙げ句の果てに下記の様なメールをいただくようになりました。
何度もメールの返信を行い、別のメールで解決をお願いしたものの
全く返事がなく、
さらには親会社であろうinterliantのアカウントマネージャーでカードの変更を
試みましたが、まったく変更されませんでした。
どなたか同様の事態に陥った方はいませんか?
やっぱり電話をして解決を依頼するしかないのでしょうか。

どなたかご教授頂ければ幸いです。


From: "Digiweb" <collections@interliant.com>
Subject: Interliant (Digiweb) Billing Notification - Payment over 45 days past due
(Digiweb)
Remittance:
Interliant(Digiweb)
P.O. Box 200995
Houston, TX 77216-0995

Ref: Registration ********
Current Balance: **.**

Dear Sir or Madam:

Our records indicate that your account is more than 45 days past due.
Please remit payment within 10 days to prevent interruption of your service
and to avoid re-connection fees of $50.

You may provide us with payment information by
completing the information below and replying to this email at, collectionsinterliant.com.

FOR CREDIT CARD PAYMENT:
Credit card number ( )
Expiration date ( )


If you have questions about your balance please contact our collections department at (800) 266-4000, press option 4.

We thank you for your patronage and look forward to continuing to provide you with new and improved services in the future.




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