原文です


[ コメントを書く ] [ BBS ] (PR) [レンタルサーバー]

2001-5-08 09:52:33 藤田浩由

48時間以上死んでおります [Hiroshi Arita] へのコメント 2001-5-08 09:26:11

原文は以下となります。
待つしかないのがつらいです。
サポートに電話かけて苦情いいたいのですが・
それほどの英語力はありません(-_-;
これで向こう10年安定してくれるのなら産みの苦しみというやつで我慢しますが・
一難去ってまた一難てことも・(−_−;

Support Response Request
Dear Customer,
Sincerely, apologize for any inconvenience this problem may have caused you. This is to notify you
that your request for support is currently being addressed; however, it has not yet been resolved.
Either initial attempt at a solution was unsuccessful or your issue requires the attention of a
specialist. Therefore, it has been escalated to a higher level of support within our organization.
In case this problem still exists or not yet resolved within 24-48 hours, please email us back for
follow-up. Your CaseID# is ******.
Thank you for contacting our technical support. If you have further questions that need
clarification, please don't hesitate to contact us.
Best Regards,
Allan
Digiweb Technical Support



コメント:


名前:
E-Mail:
タイトル:
リンク先:
リンク先のタイトル:
画像のリンク:

メッセージ

今年の元号は? (例:大正)